In fine,final


Si mi-e dor de tine a suta oara.

Ma gandesc la tine a mia,a cata mie oara?

Imi stralucesc in ochi,in vise,in zile cu ochi larg deschisi,ochii tai si zambetul si parul fabulos…

Am trecut de doua ori ieri pe langa un prieten al tau.Ala de care vorbeam noi cand radeam amandoi de…creierul lui.Ma privea cu ochii aia mari,albastri si goi.Comenta cu ceilalti 4 cu care mai era.Nu stiu ce i-ai zis de mine,oricum nu ii placea fata mea din liceu,de ce i-ar placea acum?

In fine.Trecutul ma face sa rup foi din ce in de mai des sperand la un caiet nou.D-ala cu spira,stii doar…Ca daca ninge sau ploua langa mine sa il pun pe piciorul drept si sa scriu in continuare,sa nu-mi pese.

Am doua vanatai pe piciorul stang.Nu stiu de unde au aparut asa,peste noapte.Nu am avut niciodata vanatai.Ma uit la ele si-mi amintesc de tine.Ciudat…

Rani pe fata,pe partea stanga,ma uit in oglinda si te vad pe tine.Langa mine privind chipul genial in aceeasi oglinda mult mai sus decat mine.Cel putin aveam loc amandoi.Eu ondulata cu suvite de soare de vara si tu cu parul perfect drept,negru-negru,dar stai,nu ai apucat sa-mi vezi parul la final de vara.Salbatic ca marea,ca o herghelie de cai intr-o goana de speriat.

Cum trece timpul.Ma intreb de ce oare ma mai gandesc la tine.Oare tu te mai gandesti?Nu prea cred ca daca te gandeai si te regaseai in atatea posturi aici dadeai un semn de viata,ma cautai sa mai vorbim.De fiecare data cand trec prin locurile in care te-am intalnit sau asteptat am inima stransa,de parca as face infarct daca te-as vedea.Mai bine nu te intalneam in locurile alea.Acum de fiecare data cand o sa ma duc la facultate o sa-mi aduc aminte de tine si de zambetul ala strengar.Nu mai zic de gropite.Ador baietii cu gropite.PE asta nu o stiai.NU ti-am spus niciodata  cat de mult te placeam si cat de bine era,eram eu cu tine.ERAM!

Trebuie sa-mi gasesc alt mentor,alt prieten,alt iubit,alt sprijin,alt furnizor de suturi.Alt “Tu”,poate mai apropiat de varsta mea sa ma mai tempereze cand imi clocoteste sangele.Inca il caut pe cel care sa ma controleze/stapaneasca si sa ma iubeasca.Un “tu” mai putin exceptional,mai putin bun,mai putin vicios,mai putin calm,mai putin din tot ce erai si adoram la tine.Mai putin “tu” si mai mult “eu”,desi stiu cum se termina treaba cu persoanele prea asemanatoare mie.Nu mai caut capre incapatanate,desi ii admir si ii doresc in continuare.Sunt prea tari ca sa uit.

Si da,inca arat super dimineata.Mai ales cand ma trezesc cu chef de viata.Singura.Aici eram ironica:)

Leave a Reply

