Alternativ


Zilele trec repede.Se rup de timp ca filele din calendar.Totul trece.

Azi esti,azi faci,maine esti,faci altceva.O noua etapa din viata ta incepe si te intrebi cand le vei consuma pe toate sau daca inainte sa mori o sa zici :” sunt multumita,le-am facut pe toate!”,nu prea cred.Forever nemultumita!

Pasii te indreapta de colo-colo,din stanga in dreapta,inainte si inapoi si de aici pana foarte departe.PAna sandalele te rod la celalalt picior,pui un leucoplast si go girl ca mai ai de mers pe ziua de azi.

Vezi,cercetezi,intrebi,explici,dai din maini si din coate.Vezi,te sperii,o iei pe ocolite si ajungi unde voiai cu inima la gat.Apoi bucurie,vezi ce ai cautat,cercetezi,gandesti,calculezi,iei acasa.Aranjezi,faci planuri in spatele zambetului rujat si mergi inainte orice ar fi.Mai suni,mai dai un mesaj,nu te opresti din drum.

Vorbesti,cunosti,intrebi,blochezi…Drumuri,conversatii,oameni,sanse,sperante.

Arzi tot si mergi inainte invatand la fiecare pas ceva nou.Esti ceea ce vrei sa fii si oricat ai plange azi,maine stergi petele de rimel si o iei de la cap cu o putere ce ar tampi atatia,dar ce te face pe tine sa mergi inainte crezand ca o nebuna ca va fi mai bine.Atat timp cat avem muzica si minute e imposibil sa nu iesim din depresie.

O bucurie altora e bucuria ta ca ai putut sa schimbi ceva,sa ajuti pe cineva si singura multumire care iti umple sufletul gri de bucurie de moment e zambetul lor si un simplu “multumesc”.E asa de dragut sa-i vezi,sa-i auzi,sa le simti bucuria,sa stii ca ai incurajat invatatura,educatia,bunatatea si e asa greu sa pastrezi secretul cand te bucuri ca ai facut o fapta ce-i va ajuta.LE va pica din cer un colet cu de toate si sper sa le revad zambetele curand.Voi pleca acolo.Sa-i vad.Sa-i simt.Sa le aud vocile curate razand si fetele cand voi aparea la poarta lor.Voi avea si eu candva copii si sper sa-i iubesc ca pe ei si sa le arat asta.Poate…voi avea.

Nu-mi mai e frica de drumuri fara alte degete intr-ale mele.Am invatat sa merg singura pe strazi pustii si uneori dubioase.

Multumesc celor ce mi-au dat suturi sa ies din starea aia.Un sut e un pas inainte,vorba profei de chimie.Inca nu stiu la ce m-a ajutat atata chimie,dar macar asta mi-a ramas in cap.

Iar zboara orele si vine facultatea.Abia astept.Incepe actiunea!

Caut emotia in film,imagine,carti,pe strada.O caut in ochii tai negri,albastri,gri…

O cau tin cuvinte si-mi vine sa-ti scuip in fata tot ce ma doare,sa te fac sa te doara,dar nu am de unde sa te iau si dupa tine nu vin.Nu vin in aceleasi locuri sa ma doara fiecare amintire si fiecare zambet.

Nu mai doare nimic in indiferenta si furie,iar sentimentele rele parca nu se mai simt.Apar doar in neprevazut.

Nu prea am sens cand simt ceea ce scriu,dar nu-i gasesc cuvinte destul de bune.

Leave a Reply

