Look at stars!


Too bad we’re stuck in these money game…well,I’m stuck,else,we could have been inlove.

Well,I’m stupid I’m crying right now because I’m reading old texts and I really miss you.Dark and twisted,you were my peace for some months.It was the time I said to my bff I had found my peace and quiet and I’m pleased with what I have.Those were good times.

You said once I better cherrish the time spent with you.I simply laughed.I never thought that time,those hours will end.I thought you’ll answer me with that sweet voice whenever I will call you or appear at your door.I miss your smile.

De cateva zile te tot pomenesc.Daca sughiti des eu sunt de vina,scuze.

Te pomenesc pentru ca tu erai genul de baiat,barbat care-mi zicea:”Orice ai pe suflet,oricat de mic ar fi,scrie-mi.Scrie-mi orice.Citesc si iti raspund cand am timp” si scriam.Scriam orice,cand eram trista sau fericita dadeam mesaje.Cineva le citea si ma incuraja la orice pas inainte si era minunat sa se bucure cineva sincer pentru micile mele realizari.Era minunat sa fii acolo pentru mine si cand te-am sunat si te-am scos din anturaj sa ma auzi plangand si sa ma faci sa rad.Era minunat sa am la cine veni destul de des,cand aveam nevoie de putina atentie,sa ma tii ore in sir in brate,sa ma mangai si sa ma saruti,sa ma rasfeti ca pe un copil mic si orice nevoie aveam,sa ai grija de mine.Ai spus ca nu ai iubit niciodata si ca nu esti romantic.Sincer,cu tine m-am simtit super ok si mi-e dor de orele alea.Mi-e dor sa te privesc si sa inspir din optimismul si linistea ta.Cu tine m-am simtit iubita si e amuzant ca a trebuit sa treaca atata timp de la ultima conversatie ca sa imi dau seama cat de norocoasa am fost sa am in viata mea o astfel de persoana.Atat de manierata,de amuzanta,de grijulie,de tandra,de buna,de blanda,de calma,nici nu stiu de unde sa incep cautarile sa-ti gasesc fratele geaman.Stiu ca nu ai,dar o sa il caut oricum.Unde naiba-s servetelele alea?Iar mi se umfla fata ca un dovleac si maine trebuie sa mint mamei ceva ca sa explic de ce am ochii umflati.

Mi-a placut de la inceput ca nu m-ai luat cu vrajeala,nici ca-s frumoasa,nici ca-s buna,de desteapta nici atat.M-am chinuit pana la final sa-ti arat ca am ceva in cap si nu stiu daca am reusit sa ma vezi asa cum sunt.Sa-ti smulg complimente sau vorbe frumoase era o lupta,imi vorbeai mereu frumos/politicos,dar eu voiam mai mult.Am crezut ca o sa te schimb si poate am schimbat ceva in tine.Poate.Nu voi stii niciodata,nu?In mod sigur stiu ca tu m-ai schimbat enorm.Te-am enervat cu intrebari pana am aflat ce aveam nevoie si mi-ai fost mentor in momente cand credeam ca sunt singura pe lume.Cu tine am avut o perioada lunga de liniste,pace intr-un mod frumos.Nebunie si pasiune,inca imi amintesc serile noastre.Semiintuneric si muzica,asfintit si miros de mancare.A romantic,kind big guy.

Nu stiu unde esti si nu stiu ce faci.Nici daca mai stai pe strada pe langa care mai trec cand am treaba prin imprejurimi,cu inima stransa ca poate o sa apari si nu o sa stiu nici sa-ti zic cum ma cheama.Mi-ai fost mentor o perioada si cand m-am ridicat de jos,sa ma fac om ai disparut in neant.Probabil ca mentorii nu-s facuti sa ramana prea mult timp in viata omului,dar credeam ca prietenii/amicii raman mai mult.Erai singurul om pe care as fi vrut sa-l pastrez forever prieten.Poate eu nu am fost singura fata care-ti merita prietenia.Ai altele,mai inteligente,mai iesite in lume si mai tupeiste decat mine.E ok.O sa te uit candva.Cand dupa 1000 dezamagiri de umbre de oameni o sa te gasesc in altul,o varianta mai ponosita sau mai moderna,mai nebuna si mai expansiva.Poate o sa te gasesc candva.Daca tot nu pot sa dorm,ma bag la citit trecutul pana lacrimile se vor opri,la fel si durerea asta de cap ce-a venit din senin.

Poate,intr-o zi,cand ma voi simti singura,cand voi mai fi singura si fara speranta ca acum,un alt tu va fi acolo pentru mine,sa raspunda la mesaje sau apeluri sau sa-mi zica:” Ai nevoie de o imbratisare lunga?Vin la tine sau vii tu la mine?”

Poate candva relatiile dintre oameni nu vor mai fi catalogate in niciun fel,nu vor mai fi relatii de iubire,de amicitie,de prietenie cu beneficii.Vor fi simple legaturi intre oameni.Nu ne vom mai spuse nici “Te iubesc”, nici “noapte buna,te pup”, nici “mi-e dor de tine”,nimic.Atunci lucrurile vor fi mai simple si mai clare si nu vom mai plange ca prostii dupa persoane care habar nu au ca plange cineva dupa ele,ca cineva le-a vazut partea buna,nu numai drama,traumele,partile fucked up.

Anyway,in caz ca ma citesti,vreau sa stii ca pentru mine vei ramane mereu o amintire extraordinar de frumoasa,fara pata as zice,un om care va ajunge foarte sus si care va face candva o fata mai fericita decat m-a facut pe mine si sper sa te aprecieze.Sper sa faci aia 2 copii si sa semene total cu tine,vei fi cel mai bun tata pe care l-am cunoscut eu in tineretile lui si vei avea viata visata.

Cum naiba gasesc eu numai oameni exceptionali,geniali in partile lor intunecate si bune,dar care nu aleg sa ramana in viata mea? Oare sunt eu atat de defectuoasa,de tampita,de nebuna,de rea,de dusa,nu stiu cum sa mai zic,de nu merit un singur om bun in viata mea?Nu am cerut 10 prieteni extraordinari,o familie mare si alta glorie,am cerut doar un om cu calitatile puse pe o lista lunga si intortocheata in sufletul meu care sa ma iubeasca si sa ma faca sa ma simt relaxata,nu fac asta prea des,sa ma protejeze si sa ma faca sa ma simt apreciata.Sa fie copil pentru mine,sa fie dulce si bun,dar si pasional si dominator cand e nevoie.O fi asa greu?

When you’re sad,look at stars!

Look beyond boundaries…

Relax si everytime I had a problem you made me relax with one word: “Relax:*”

Singurul om pe care l-am ascultat cand imi zicea sa ma calmez si sa ma relaxez.Singurul!

Prayer in C.

 

Leave a Reply

