Another day in paradise


Ador fiecare sunet care-mi face firele de par de pe mana stanga sa se zburleasca. fiecare nota din orice instrument si fiecare inflexiune a vocii care te face sa tremuri si sa fii mandru.Mandru ca esti aici,ca ai sansa sa auzi asa ceva,ca pe langa toata porcariile pe care oamenii le fac,mai fac si lucruri minunate. Isi mai aduc aminte si de arta si incanta fiecare simt cu ceva divin,o bucatica de rai.
Cand esti trist si ai impresia ca o intreaga lume te uraste din rarunchi, cand crezi ca zeii aia egoisti isi bat joc de tine in orice secunda, muzica e singurul lucru care te ridica. Te face sa plutesti pur si simplu. fara pastile,injectii sau fum:doar emotie.
Am ascultat o piesa si mi-a curs o lacrima din ochiul stang in timp ce zambeam ca ….o fraiera de parca monitorul mi-ar fi oferit inelul de logodna,nu alta.
Nu sunt mare fan al clasicilor,dar apreciez calitatea si orice imi atinge o coarda sensibila. Am mai multe corzi sensibile. Vibreaza la mai mult de un tip de atingere.
Ascult muzica din diverse genuri fara sa intru in nicio categorie. Eclectica. Aiurita. Complexa. De neinteles si uneori imposibil de multumit. Daca as fi mai buna probabil ca nu as mai fi eu si as pierde persoanele care ma plac tocmai pentru ceea ce sunt acum. E dificil sa intelegi un om care-si impune reguli si le sparge dupa propriul chef. Nu stii niciodata ce-i va face placere si gandurile lui sunt doar o imensitate de stele pe care nu si le poate aduna in constelatii.
Era vorba de muzica. Acea creatie fara de care nu as fi cine sunt,nu as zambi plangand si nu as plange dupa ce as rade copios,nebuneste.

Azi am aflat ca Robin Williams a murit. M-am simtit ca si cum mi-ai fi dat un pumn in cap din senin. Nu intelegeam de ce,cum,cand. De ce-ul insista nesimtit! As vrea ca artistii de orice gen sa traiasca vesnic. Si-au ales o meserie, har,destin,binecuvantare si blestem,drama,un drum prin parcurgerea caruia ne distreaza pe noi. Filme,muzica,arta plastica,sculptura,literatura,totul pentru noi. Ca avem ce privi dupa ce ne certam cu iubitul/a si sa radem sperand ca supararea sa treaca si sa vina mesajul de impacare/scuze. Ascultam muzica la maxim,auzim geamurile vibrand si ne place. Privim ochii in oglinda inainte sa-i conturam si hainele aluneca mai usor pe corp in ritm de muzica vesela. Plangem si radem doar la un gest. Un videoclip ne induioseaza si o scena dintr-un film ne face sa strangem plapuma in brate. Prin ceea ce fac ei ne schimba noua starea de moment. E ca si cum ar fi prietenul de care avem nevoie cand nimeni nu e disponibil. Ei ne deconecteaza de la problemele cotidiene si ii consideram prieteni la durere desi,saracii,nici nu ne cunosc. Nu o sa avem niciodata sansa sa-i cunoastem,sa-i privim,sa le vorbim. Pana la urma ce am avea de discutat cu ei? Viata lor e imensa,complexa in timp ce a noastra e mica,gri si gaunoasa,lipsita de orice farmec,glamour.

Suntem egoisti in esenta. Am vrea sa folosim oamenii din jur din pura distractie. Te uiti in jur si sunt din ce in ce mai multi oameni rai,meschini,viciosi si cu scopuri ascunse. Te-ar rupe in bucati sa obtina profit.

Intr-o lume lipsita de orice Dumnezeu,de orice limita/opreliste, tot ce poti sa speri e ca nu ti se va intampla tie,ca va avea mila. Cine? Soarta!

In relatiile cu cei din jur atasamentul si atractia sunt tot ce mai poti primi.

Refuzi orice minciuna,orice “cadou” cu scop ascuns.

Niciun lucru nu e gratuit!

Nu exista stabilitate!

2 thoughts on “Another day in paradise”

  1. Uneori, in psotarile tale (am citit cam 3, desi am ochii grei de nesomn) parca adopti tehnica /din aproape in aproape/. Strafulgerari de stari combinate cu reflexii si observatii stricte a mediului ambiant. Imi place candoarea aceasta, si acei adormiti din tren, lasati sa doarma de mai bine de 20 de ani 🙂

Leave a Reply

