Christmas day!


ImageImageImage

Image

 

Azi am primit coletul cu cele 24 carti de la Targul Cartii. Vreau sa le multumesc pentru promptitudine si profesionalism!

Inca nu-mi vine sa cred ca mi-am adus cei mai dragi prieteni autori in biblioteca. Ma apropii vertiginos de 400 carti,deci, cred ca-mi deschis biblioteca publica.

Zilele trecute mi-am luat Silmarillion deTolkien. Mi-am dezvoltat obiceiul sa colectionez toate cartile unui autor daca imi place una.De asta citesc tot ce prind de Nichita Stanescu,Liviu Rebreanu,Cartarescu sau orice carte legata de viata lui Che.Nu sunt de acord cu razboiul si revolutiile,dar cred ca este ok,este de admirat sa iti pui viata in joc pentru a schimba viata oamenilor din tara ta. Ama dmirat intotdeauna oamenii curajosi. Nu pot sa ma abtin!

Abia astept sa imi imbunatatesc aptitudinile cu ajutorul cartilor de dezvoltare personala,dar si sa intru in lumi de vis cu Murakami, Dostoievski, Herta Muller, Cartarescu, Eugen Barbu si mor de curiozitate sa citesc varianta Maitreyei Devi despre povestea de iubire pe care a trait-o cu Eliade. Desi e 13 am avut un debut de zi excelent!

Multumesc Blogtag si TargulCartii!!!

 

Ps: poate nu spun asta prea multe persoane, dar eu consider ca cel mai frumos cadou e o carte.De preferat un voucher imens pentru carti sau mai multe carti impachetate frumos!

Leave a Reply

