SMARTFLEET


Ai avut vreodata propia ta afacere? Eu nu am mai avut pana acum o afacere pe care sa o conduc de unul singur si cred ca este destul de greu. Am pus deja pe foaie un proiect foarte important si as vrea sa dau drumul la treaba cat mai repede. Vreau sa fac o firma speciala pentru transport. Am deja masinile pemtru a da drumul la treaba si mai am nevoie doar de soferi. Vreau sa imi iau toate masurile de precautie asa ca voi colabora cu o firma care distribuie materiale pentru monitorizare a masinilor. Am luat deja o flota auto de la smartfleet ca sa stiu ca toate masinile merg mereu pe traseul stabilit si nu se intampla nici o prostie. Iti recomand si tie sa intri pe site-ul acestei firme. Au cele mai bune solutii pentru monitorizarea auto prin gps si multe alte metode. Preturile sunt foarte bune asa ca merita sa incerci si tu.

Recomand monitorizare gps auto si monitorizare flota!

Leave a Reply

