Hipo


Tot mai multi tineri incep sa isi caute, imediat cum termina liceul, de munca. Si eu am procedat la fel deoarece aveam mare nevoie de bani si nu mai doream sa apelez la parinti. Am inceput sa fac totul pe cont propiu si sa imi asigur mancarea si banii pentru a ma intretine normal. Am reusit sa prind un job bun dupa ce am cautat daca se fac angajari Iasi. Am intrat pe un site de unde am luat informatii utile si am trimis CV-ul la cateva companii. Le-am spus si amicilor mei sa caute pe internet pe site-ul celor de la hipo daca se fac angajari Timisoara. Eu de acolo sunt de loc dar am venit la Iasi cu facultatea. Am vazut cateva oferte part-time ca sa mai fac un ban in plus si am zis de ce sa nu aplic. Acum castig bani multi si ma intretin singur. Sunt mandru ca am facut acest pas inainte si nu mai trebuie sa depind mereu de parinti. As vrea ca dupa ce termin facultatea sa merg la capitala unde sa lucrez in domeniul it. Pe hipo am vazut cele mai multe oferte de angajari Bucuresti in domeniul it. Se plateste foarte bine si as putea sa castig multi bani in acest domeniu fiindca ma pricep si cred ca pot face fata presiunii. Eu am lucrat de la 14 ani pe calculator si stiu multe limbaje de programare. Acesta nu ar putea fi un impediment pentru a castiga cativa bani in plus.

Leave a Reply

