FreeSpirit


Parintii mei implinesc peste 50 de ani de casnicie si vreau sa le ofer o vacanta placuta. Ei au mers toata viata in diferite tari si s-au distrat foarte mult. Cred ca cel mai bine le-ar prinde o vacanta mai linistita departe de galagia oraselor. Ma gandeam sa le fac o surpriza placuta si sa le iau niste bilete bai termale. Sunt cateva statiuni foarte interesante la noi in tara unde ar putea sa mearga timp de o saptamana. Am vazut pe site-ul celor de la free-spirit.ro cele mai bune oferte si as vrea sa le cumpar 2 bilete. Cred ca ar fi un cadou frumos pe care pot sa il fac parintiilor mei. Eu as fi optat si pentru o vacanta exotica insa sunt satui de plimbari. Cred ca cel mai bine le-ar prinde o saptamana la bai termale unde se vor relaxa si vor cunoaste foarte multi oameni de varsta lor. Este ceva frumos si merita sa primeasca tot ce este mai bun din partea mea la cate lucruri minunate au facut pentru mine de-a lungul timpului. Am vazut pe acest site al agentiei Free Spirit ca se pot rezerva bilete si pentru alte evenimente speciale. Mi- ar face placere sa merg si eu intr-o mica vacanta departe de casa. As opta pentru Dubai fiindca nu am reusit inca sa ajung acolo. As putea sa prind niste oferte bune la last minute. O sa ma gandesc ce fac, insa Dubaiul imi face cu ochiul deja. E ceva exotic si iesit din comun.

Leave a Reply

