Fmnrent.com


Am dat zilele astea peste un site foarte interesant. Eu trebuie sa merg la tara cateva zile asa ca am zis sa inchiriez o masina. Nu cred ca o sa ma coste mult asa ca de ce nu? Am inceput sa caut firme pe net de unde sa pot inchiria o masina si am dat peste site-ul celor de la fmnrent. Este un site foarte interesant de unde pot inchiria masina de care am nevoie. O sa incerc sa fac tot posibilul sa apelez la ei cat mai repede ca sa prind o masina buna. Am pus ochii deja pe un Hyundai Accent. Imi plac aceste modele si as vrea sa conduc macar pentru cateva zile o astfel de masina. Iti recomand si tie sa intri pe site-ul celor de la fmnrent sa vezi ofertele si masinile puse la dispozitie. Aici poti vedea desigur si cum poti lua legatura cu cei de la firma pentru a putea inchiria masini.
Leave a Reply

