DanubeDelta


Vreau sa il duc pe tata la pescuit intr-un loc unde sa prindem mult peste. M-am tot gandit si am cautat locatii de pescuit perfecte si am reusit sa imi dau seama unde am putea da lovitura. Cel mai bine ar fi sa mergem la pescuit pe Delta Dunarii. Este un loc superb unde pestii sunt la ei acasa. Aici lumea traieste cu peste si majoritatea mancarurilor sunt facute cu peste. O sa ma interesez cat m-ar costa inchiriere barci in Delta Dunarii fiindca vom iesi in larg pe cele mai bune locuri de pescuit. Am gasit un site unde sa rezerv totul cum trebuie astfel incat toata treaba sa mearga perfect. Am vazut pe http://www.danube-delta-resort.ro/ro/oferte-speciale cele mai bune oferte pentru a petrece o perioada buna in delta. Mi se par niste preturi avantajoase si as da banii aia ca sa stau macar o saptamana cu tata pe balta. Noi inainte pescuiam foarte mult impreuna insa serviciul acum nu mai imi permite sa pot sta la peste atat de mult. Daca vrei citeste mai mult si tu pe site-ul celor de la Danube Delta resort legat de ofertele speciale de care poti avea parte daca vrei sa mergi in Delta Dunarii. Am mai fost aici in copilarie tot cu tatal meu. Vrem acum sa retraim experientele de atunci si sa ne aducem aminte cu drag cum era cand imi punea prima oara undita in mana. Au fost niste momente frumoase pe care nu am cum sa le uit niciodata. Astfel de momente ne raman mereu in minte.

Leave a Reply

