Strada IT


Eu lucrez de ceva vreme in IT asa ca am mereu nevoie de gadget-uri oriunde merg. Am facut o mare prostie zilele trecute si mi-am uitat laptopul la o carciuma. M-am intors dupa cateva ore dar nu mai era acolo. Ce bine e ca am o parola speciala si daca nu e bagata corect se sterg toate datele. Nu stiu ce ma faceam daca imi afla cineva parola sau accesa toate fisierele din laptop. Acum trebuie sa imi iau neaparat un laptop nou si de calitate cu care sa imi pot face bine treaba. Am intrat pe un magazin online sa caut niste laptop-uri super bune. Vreau sa am laptopul atat pentru munca dar si pentru gaming. In timpul liber mai ma si joc pe laptop, mai ales cand sunt plecat undeva cu trenul sau masina. Am vazut pe site-ul celor de la strada it niste preturi laptopuri foarte bune. Chiar am pus ochii pe un model superb. Are 1 Tb Hardul, 8 GB RAM. Este exact ce am nevoie. Si placa video este excelenta pentru a suporta cele mai noi jocuri. O sa il comand fiindca nu cred ca o sa mai dau peste altul la fel de bun. Imi place cand gasesc lucruri de cea mai buna calitate la niste preturi destul de mici. Trebuie sa ma uit daca tot iau laptop si de niste genti de laptop speciale. Vreau sa iau una care sa fie rezistenta, nu orice prostie de geanta care se strica foarte usor si repede.

Leave a Reply

