Covera


M-am gandit ca a venit timpul sa fac si eu o afacere pe pamantul din spatele casei. Am zis ca merita sa incerc sa imi fac 2-3 solare unde sa pun rosii. Anul trecut am avut o recolta destul de bogata si nu mi- am dat prea mult interestul pentru a ma ocupa de rosii. Mie imi plac foarte mult rosiile coapte bine si anul trecut doar de la mine din gradina am putut sa mananc niste rosii gustoase. Cele din comert aveau un gust neplacut si nici nu erau coapte bine. De aceea acum vreau sa imi fac in gradina mea rosii bune si de calitate. Sper sa gasesc un soi de rosii mari pe care sa le pun si eu in solare. Mi-am pregatit aproape toate uneltele de care am nevoie pentru gradina mea. Mai am nevoie de o pompa submersibila Covera. Pe acest site am vazut cele mai bune oferte la pompele submersibile asa ca o sa imi comand si eu una. Acum ceva timp am luat tot de aici un atomizor si a fost foarte bun. Sper sa fie la fel de trainica si pompa pe care o folosesc ca sa ud in gradina. Am un bazin de apa mare si cu pompa o sa trag apa pe care o duc in fiecare solar prin niste furtune facute special de mine. Cred ca anul asta o sa fac foarte multi bani din vanzarea rosilor daca va merge bine treaba si toate se vor coace perfect si la timp.
Leave a Reply

