Air hug


https://www.youtube.com/watch?v=fIgU9aNpb9k

Si la final se impune intrebarea: ce ai facut cu viata ta?

Ai facut cariera,ai ajuns unde ai vrut,ai casa ta,masina,bani pentru orice vrei,un statut social bun,esti n lucruri bune pentru cei din jur,ai atatea amintiri frumoase,dar pe cati oameni i-ai facut sa te iubeasca?

Parintii te iubesc pentru ca esti carne din carnea lor.Va curge in vene acelasi sange rosu,vin tulbure si involburat.Ai acelasi caracter vulcanic si molatec in acelasi timp.Ai ochii unuia si pielea altuia.Nasul unuia si barbia celuilalt.Nepasarea unuia,furia altuia.Si la final se impune intrebarea: cine esti? Ce esti tu fara a fi definit genetic?In n ani traiti ce ai reusit sa suprapui cochiliei din nastere?Cate lucruri ai invatat si cate vei spune si altora?Ce calitati ai si ce ai schimba la tine?Ce ai mai face de 1000 ori si ce ai vrea sa uiti ca ai facut?

Ai facut vreodata un om sa te iubeasca?

Ai iubit vreodata?

Da.

Ai fost iubita?

Da.

Cand?

Demult.In vremuri imemoriale din care imi amintesc franturi.Imi apar in ochi ca flash backuri si ma cam sperie.Orice as face,ma opresc,privesc in gol si vad:fete,gesturi,atingeri,sunete.Rupturi de trecut.Clipe pe care nu le mai simt.Obraji pe care poate i-am mangaiat candva,dar nu mai stim.Orice atingere acum pare pentru prima data si e minunat.Fiecare fir din barba ta pare divin,un lan de ceva negru.Atingere ce duce la visare.Orice acum pare pentru prima data si uneori parca as simti magia.Nu magia din iulie anul trecut,o alta magie.Mai complicata,mai dulce,mai tumultuoasa si jur ca nu o inteleg oricat as vrea.Nu pot sa o cataloghez si doar stii ca gandesc fiecare cuvant,fiecare gest.De aia si inteleg aiurea sau pare ca inteleg aiurea: ma gandesc la 100 motive si scopuri pentru care anumite lucruri au fost facute.

Cati oameni te-au strans in brate simtind ca pielea ta e raiul lor?

Cati au tremurat cand te-au sarutat?

Cati ti-au sarutat nodul coloanei cand te-au tinut strans in brate in miez de noapte?

Cati ti-au adus ceva cald la pat?

Cati ti-au zis “neata” cu zambetul pe buze?

Cati te-au mangaiat pe par cand iti ziceau cat de frumoasa esti dimineata,cu parul ciufulit si buzele rosii?

Cati au plans in pieptul tau ca trebuie sa plece de langa tine?

Cati te-au facut sa ramai blocata pentru cateva secunde inainte sa spui “multumesc”?

Cati ti-au zambit cand te indepartai cu fata spre ei?

Cati ti-au zis “mor de dorul tau.abia astept sa te vad din nou”?

Cati au zis ca o sa te ajute sa devii alt om?

Cati ti-au promis luna,stelele si omniscienta?

Cati ti-au zis “esti frumoasa”,dar mai ales,cati ti-au zis “esti desteapta foc.ai ridicat standardele sus de tot”?

Cati te-au pastrat in viata lor si pentru cati esti doar o prietena?

Cati?

un numar.un simplu numar.o fractura de matematica.Fractura am scris pentru ca asa am vrut sa zic.

Dar la final,buni sau rai,psihopati,cu iubire bolnava sau nu,cu vrajeala sau cu sentimente true,toti erau suflete.Unii suflete moarte de Gogol,altii suflete prea vii,prea lucide,prea destepte pentru secolul asta.Unii morti fara suflet,altii morti de prea mult suflet.

Cat sa iubesti?Pana cand amintirea celui drag se toceste,se sfasie si devine fum si praf?Pana cand inima te doare la fiecare amintire?

Da.Cand iubesti ajungi sa urasti sau sa uiti in asemenea hal incat la orice cuvant despre el inima te inteapa,te ia un val de frica,faci un fel de mini atac de panica.Ajungi de la “o sa-mi ma zici buna daca ne despartim” sa nu vrei sa mai dai ochii cu cel care te-a iubit cu adevarat.Da,acum stii.O stiu si eu.Din cati mi-au zis vorbe frumoase,ale tale,cele mai seci,mai reci,mai rare au fost singurele adevarate.Lacrimile tale erau for real si poate nu o sa uit niciodata cum imi imbratisai genunchii si plangeai.Nimeni nu a mai facut asa ceva ca sa-l iert.De fapt,nimeni nu a ridicat un gest ca sa-l iert.Pentru ca oamenii se umilesc doar cand iubesc,cand le pasa cu adevarat.Nu regret nimic.Undeva in stele,la un plan mai mare,the bigger picture says that we were meant to separate.Trebuia.

Ce nu trebuia era sa ma ia pe mine iar melancolia,drama,tragedia,anxietatea.Nu trebuia sa ma simt iar singura.Nu ar fi trebuit sa zic niciodata asta: ” Nu o sa ma mai iubeasca nimeni niciodata! ” O simt.O simt in fiecare pala de vant cand ies pe strada,in fiecare privire pofticioasa,in fiecare om,in fiecare zambet,in fiecare lucru fals,impachetat si oferit.Si am zis de atatea luni:”las’ ca pana in x luna o sa imi gasesc pe cineva langa care sa fiu linistita”, nu am zis sa ma simt iubita.Iubita e deja prea mult.Candva am zis ca e atat de usor sa iubesti.Pot iubi foarte usor.Ma atasez de lucruri si de oameni,pun suflet,pun drag,ma daruiesc,pun bucati din mine in orice,ofer emotii,sentimente,totul gratuit.De ce nu vrea nimeni sa ma iubeasca?De tinut la mine am mai auzit si s-a dus naibii tot.Tot sentimentul ala special,extraordinar,nemaipomenit si unic a disparut.Poate nu a existat niciodata si totul a fost o imensa minciuna impachetata frumos in vorbe.Vorbe care stii ca au mare putere asupra mea.Ma pot face sa ma dezbrac de trecut si ma vezi goala,fara minciuni,fara ascunzisuri.Exact ceea ce sunt.Sau ma pot rani.Atat de tare ca nu mai vreau sa vorbesc cu nimeni,nu vreau sa mai ies din casa,sa mananc,dorm tot timpul si plang.Atat de tare ca nu as fi zis:” toti barbatii sunt porci!”, dar as fi zis:” niciunul nu e capabil sa iubeasca,sa nutreasca vreun sentiment in sufletul lor sterp”.

Si cateodata tot ce-ti doresti e sa adormi intr-o imbratisare de sange clocotind,la un piept cald si gol,stransa de brate care nu vor sa-ti mai dea drumul.Fara explicatii,fara cuvinte,cand ma simt singura doar ia-ma in brate si spune-mi ca o bataie a inimii tale e un sentiment pentru mine,cat de mic ar fi.Afectiunea va creste candva.Daca o udam cum trebuie.

Uneori vrei doar sa stii ca cineva e in spatele tau gata sa te prinda si sa te sprijine daca o sa cazi.

Si daca mai sunt melancolica si incep sa vorbesc aiurea ca ma simt singura si neiubita nu ma cataloga gresit.Am si eu momentele mele si de obicei le ascund,daca ti le arat inseamna ca insemni ceva pentru mine si ca ma astept intr-un fel sa ma salvezi,sa ma ajuti.Doar ia-ma in brate si zi-mi ca ma intelegi.Lasa tigara aia pentru 5 minute si fa-ma la pieptul tau sa ma simt acasa,iubita.Voi inchide ochii si poate,daca am noroc,voi auzi in linistea asurzitoare valuri reci spargandu-se in vant.Poate ne vom plimba de mana pe plaja cand toti dorm,doar noi suntem ametiti si beti de viata.Imi voi tine sandalele in mana si voi simti nisipul fin sub talpile moi.Te voi tine de mana si-ti voi zambi si vom vorbi lucruri fara rost la 3 dimineata si lumea si viata vor fi ale noastre.Pe vecie.Pentru eternitatea unei clipe.Clipa cu tine.Daca imi curge o lacrima,doua sau mai multe,nu te speria.Nu tipa,nu ma certa,nu ma judeca.Doar ia-ma in brate si inabusa-mi plansul firav in hainele tale parfumate.Strange-ma tare la pieptul tau si nu-mi da drumul.E tot ce am nevoie.Nu mai vreau cuvinte mari,nici vrajeala,nici chestii pe care nu vrei sau nu poti sa mi le oferi.Doar o imbratisare.Asta poti oferi.Ai atatea de oferit.Sunt imateriale,deci nu le poti termina.

Crowned king and his beautifull wife…

Stii,barbatul a trebuit mereu sa fie puternic si influent,iar femeia frumoasa si delicata.Doar ca unii nu stiu ca o femeie poate deveni asta din cea mai urata scorpie de pe pamant doar prin iubire.Asa ca,unii barbati ar trebui sa-si deschida sufletele si sa simta,sa daruiasca sentimente si emotii pentru a face o floare sa infloreasca si luna sa zambeasca printre crengute parfumate de salcam.Sa daruiesti e mai frumos decat sa primesti.Vei primi oricum inzecit inapoi.Ti-as invata harta pielii daca as putea.Daca as putea sa retin ca odata…Daca…

Pana atunci:

Don’t you let me go tonight…

Kiss me like you wanna be loved…

Goodnight my lover…

Goodnight my friend…

You have been the one for me…

https://www.youtube.com/watch?v=dlpgNsJsNKI

 

Leave a Reply

