MANAGEMENTUL – DOCUMENTELOR


Atunci când ai în grijă documente vitale pentru buna desfășurare a activității pe care o   întreprinzi, atunci știi cu siguranță că este extrem de important ca acestea să fie păstrate în   condiții optime, de maximă siguranță, dar în același timp categorisite într-un sistem care să   permită găsirea și utilizarea rapidă. Deși, în mod tradițional, activitatea de arhivare implică   așezarea în bibliorafturi, ceea ce se poate dovedi de-a dreptul problematic atunci când nu   dispui de un spațiu neapărat extins, iată că experții în domeniu vin cu o alternativă isteață și la   îndemână: arhivarea electronică. Pe lângă economisirea spațiului, un alt avantaj major al   acesteia este că reduce drastic și perioada de căutare a documentelor, eliberarea extraselor,   precum și grija continuă pe care trebuie s-o manifestăm față de starea în care sunt depozitate   actele noastre. Din fericire, această activitate face obiectul de lucru al unei serii de firme la   care poți apela cu încredere pentru a-ți ușura considerabil munca.

Va recomand arhivarea documentelor si program gestiune.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s