Provident


Am avut multe probleme pe cap in ultima perioada. Din cauza facultatii a trebuit sa renunt la multe lucruri insa tot nu am reusit sa fac rost de toti banii pentru a putea sa achit ratele la facultate. Trebuie sa ma grabesc si sa fac cumva rost de bani Se apropie din ce in ce mai mult deadline-ul pentru achitarea ratelor si eu deja sunt in urma cu cateva. Am inteles de la cineva ca se pot face imprumuturi nebancare de la Provident. Mi-ar placea si mie sa pot obtine usor un astfel de imprumut. Nu sunt genul de om care face credite la banca fiindca am multe cunostiinte care se lupta din greu s apoata achita lunar facturile. Mi se pare insa o idee buna sa pot obtine un credit nebancar la care sa am o rata fixa si atunci cand intocmesc actele sa nu fiu nevoit sa apelez la giranti. Am intrat pe site sa vad si eu mai multe informatii. Am observat ca au un simulator de credit. Poate imi calculez si eu cat am de platit daca imi fac un credit mai mare. Imi place cel mai mult ideea ca pot sa primesc banii in maxim doua zile de la validarea creditului rapid. Chiar am nevoie de bani pentru a achita facultatea si asta sunt sigur ca este solutia pentru problemele mele. Va trebui sa platesc mai mereu rate dar e bine ca sunt fixe si nu apar alte probleme. Cat timp reusesc sa achit facultatea sunt multumit.

