Ultramaster


Am dat peste un site foarte interesant. Cautam acum ceva timp niste camere de supraveghere si cand colo am nimerit pe un site de unde imi pot comanda foarte usor un sistem de monitorizare gps de la Ultramaster. Chiar vreausa iau un sistem de acest gen pentru masina care o conduc si alti angajati de la firma mea. Este cel mai bine sa am totul sub supraveghere. In cazul unui furt poti localiza foarte usor masina si prind hotul rapid pentru a fi dat pe mana politiei. Cand am intrat pe site- ul celor de la Ultramaster am zis sa caut si alte sisteme de securitate interesante. Am gasit pe http://www.ultramaster.ro/supraveghere-video-securitate/camere-supraveghere-securitate.html niste camere de supraveghere destul de bune si preturile mi se par foarte avantajoase. Chiar mi-as dori si eu un astfel de sistem de securitate pe care sa il pun la casa de la tara. Acolo nu merg destul de des si in ultima vreme s-au dat destul de multe spargeri in zona. As vrea sa pot supraveghea casa prin intermediul internetului, montand niste camere de supraveghere speciale. Stiu ca ce vreau eu este destul de scump, insa imi place sa stiu ca locuinta mea este in siguranta si nimeni nu intra prin efractie. Cred ca o sa aleg si eu de la ultramaster niste sisteme de alarma performante iar pentru interior camere de supraveghere video de ultima generatie. Cele dome filmeaza HD asa ca sunt perfecte. Mai ramane sa le conectez prin internet la calculatorul meu personal si totul este gata.

Leave a Reply

