Care 24?


Unde esti sa-mi dai mana cand ies grabita cu un brat de carti in brate si aproape cad in zapada?

Unde esti sa ma vezi presand intre filele unei carti vechi un trandafir alb?

Unde esti cand telefonul nu mai suna ca odata,nu mai sar ca arsa direct spre el,totul tace?Cand nu fac altceva decat sa citesc pentru ca alte aventuri,alte iubiri nu-mi permit?Nu-mi permit nici sa visez de la o vreme.

Lacrimile curg des de la o vreme.Mi le-ai sterge daca ai fi aici?Mi-ai mangaia spatele cand as plange fara expresii in ochii mari si tristi?M-ai tine in brate cand as avea nevoie de un piept cald ca punct de sprijin cand totul in jurul meu se destrama?Ai fi acolo daca ti-as cere sa fii?

Mi-ai lasa parfumul tatuat pe gat,pe piept,pe umeri?Mi-ar mirosi mainile a tigarile tale preferate pentru ca m-ai tine strans sa mi decongelezi?Ai fi tu cel care mi-ar zambi chiar cand m-ar fi asteptat in frig?Ai fi tu cel pentru care as visa iar?As scrie iar cu foc si pasiune balade,poezii,romane de iubire?

Ai veni daca te-as mai chema o data?Ti-ar mai placea vocea mea daca m-ai auzi vorbind de vechi si noi tristeti?De bucurii marunte?De visele mele de multi considerate stupide si copilaresti?

Ai fi acolo cand nimeni nu m-ar vrea?M-ai lua acasa cand nu as avea unde sa ma duc?

Ai aparea ca un print intunecat pe un cal alb in noptile lungi si geroase cand gandurile imi zboara aiurea?Cand visez aiurea?Straniu si amestecat?

Ai fii?

Ai mai fii?

 

Ma auzi cand iti vorbesc?

Oare te gandesti la mine cand ma gandesc eu la tine?

Oare stai treaz cu ochii in tavan cand eu nu dorm si ma gandesc la tine?Cand imi amintesc tot,fiecare gest,fiecare suras divin care promitea stele cazatoare si fericiri fara sfarsit,fiecare cuvant?Fiecare scena ca de teatru?

Nu ma plang si nu mai cer nimic nimanui.Nici nu am cerut niciodata,poate doar in gandul meu voiam lucruri de la oameni de care eram indragostita pana peste urechi.

Da timpul inapoi si schimba tot!Da-ti toata inteligenta,toata memoria pentur un gram de iubire,pentru o clipa de liniste surda.O clipa in care bratele cuiva si inima calda batand agitata sa te faca sa te simti iubita,cea mai frumoasa femeie din Romania,cea mai buna,cea mai blanda,cea mai apreciata,cea mai dorita.Da tot ce ai,tot ce poti oferi pentru o clipa de liniste asurzitoare.

Dragobete.Al 5-lea an in care ziua asta ma intristeaza.

In camin era sa ma dea unu jos pe scari;fugea cu un buchet imens de trandafiri in mana.

Mda,si eu am primit.Flori.Buchet chiar.Si chiar de Dragobete.

Nu dupa vreo separare cruda.Nu.Asa,din iubire.Pentru a ma surprinde si a-mi arata ca-s speciala,iubita chiar.

Nu s-a intamplat nimic de 5 ani incoace,nu o sa se intample prea curand.Eu si Luceafarul.Nemuritor,rece si singur.

One thought on “Care 24?”

  1. Ai mare grijă la momentul în care Luceafărul tău se va coborâ în lumea pământeană și-și va cere dreptul de a pierde nemurirea în favoarea vieții umane! Atunci va trebui să-i fii aproape, să-l ajuți să descopere primii pași prin viața noastră cea muritoare.
    Frumoasă descrierea trăirilor tale, a așteptărilor,…

Leave a Reply

