Craciunul


A venit si Craciunul.

Ocupata cu alte probleme,nici nu am observat ca s-a facut 20 si ceva decembrie.Atmosfera sarbatorilor a palit an de an pana cand,anul asta,nu am mai simtit nimic.A venit si atat.Poate si pentru ca anul asta mi s-au intamplat atat de multe ca am pierdut ceva din speranta si optimismul candva detinut.A fost un an greu,spalat cu multe lacrimi,am facut multe promisiuni,cred ca mi le-am tinut pe toate si am speranta ca va fi mai bine si pentru mine intr-un final.Pe orice plan,pe toate planurile de fapt.

Am deschis ochii si am cunoscut oameni minunati si oameni rai.Am in minte nume si fete,amintiri si clipe ce apar din fum cand le chem,ale unor oameni minunati carora nu le-am spus cat tin la ei,cat ii admir,cat ii respect,cat mi-as dori sa fie mai des in preajma mea,in viata mea,dar poate isi dau ei seama si zambesc abia schitat.Am intalnit si oameni de care nu vreau sa-mi amintesc,pentru care nu mai am nicio vorba buna,de care nu vreau sa ma mai lovesc pe strada,dar e ok.A trecut,m-am refacut.Cred.Sau ma mint,dar cred ca ma mint destul de bine.Sunt bine.Sau asa cred.Sau asta vreau sa cred.Oricum merg inainte orice ar fi.Viata nu se opreste aici.

Magia s-a cam pierdut in timp.Exista si locuri in care nu mai exista nimic.E doar gol.Albul vidului.Vremurile schimba oamenii,dezamagirile ii fac sa mai renunte la vis dupa vis pana raman goi,fara speranta,fara optimism.Eu nu vreau sa renunt la bucatica de suflet,de copil pe care o port in mine.Fara speranta nu exista sentimente luminoase.Nu sunt pregatita sa renunt la tot pentru o viata in care sa nu mai simt nimic.Nu vreau nimic mediocru.Vreau ca totul sa fie extraordinar.Grandios.O sa fac sa-mi fie toata viata asa.

Multumesc celor care imi sunt alaturi in perioada asta,celor care ma cauta,ma suna,ma asculta,ma intreaba,celor carora le pasa daca plang,ma simt singura,am dureri de orice fel.Am oameni minunati in viata si multumesc cuiva,poate nu stiu inca,cui,ca ei sunt asa.Ca nu vor sa se schimbe cu niciun pret.Celor care ma iubesc asa cum sunt.Ma asteapta,le e dor de mine si multe altele ce nu pot exprima in cuvinte.

Sarbatori fericite,mult noroc,liniste si cel ma important,IUBIRE!

ps: Fara iubire nu se poate trai.Singuratatea e groaznica.Uneori te simti singur si langa o persoana care-ti zice ca te iubeste.

One thought on “Craciunul”

  1. Uneori ne este greu să ne ținem gândurile în frâu, alteori le legăm prea strâns în laț, nu le dăm voie sa ajungă la cine trebuie. Niciodată nu realizăm că trebuie să facem acum?Uneori vedem, dar “acum” a trecut si nu mai poate fi prins din urmă.
    Cu gând bun mă alătur ție!

Leave a Reply

