Brand new day…


O mana se spala pe alta.Suntem putini,dar avem grija de noi.

Ca intr-o sala de operatie unul comanda cutitul,altul furculita si reusim sa mancam toti cu acelasi tacam.

Priveste pe geam si taci.Nu-ti plange durerea,nici tristetea,nici absenta,nici nevoile,nici neamul.Trebuie sa fi puternica pentru ei,pentru el,pentru ea,pentru tine.

Nu spune nimanui cine esti.De unde vii si ce-ti doresti.Ei nu te vor crede,ei nu vor intelege.Ei nu vor stii ce vrei sa devii,cine ai fost si prin cate ai trecut.Oricate ai face,oriunde ai merge,pasii si bataile inimii te duc tot inapoi de unde ai plecat.Radacinile nu mor niciodata,nici nu vreau sa le tai.Doar sa le largesc latul care ma tine infasurata.Pentru ca ei sunt oamenii care ar face orice,dar orice,si-ar vinde sufletul,si-ar da organele,libertatea,mintea,amintirile pentru mine.Singurii care ma vor iubi neconditionat.Singurii care ma vor iubi chiar si cand vor zice:”Piei din fata mea!Pleaca!”.Singurii de a caror iubire sunt singura si nu le mai cer dovezi.Ei sunt oamenii care daca primesc la munca un mar sau o bomboana,o baga in buzunar si mi-o aduc mine.Ei sunt cei care nu se ating de mancarea pusa intr-un colt in frigider pentru ca e a mea.Ei vor manca unt pe paine cu sare sa am eu altceva bun de mancat.Ei sunt cei care muncesc cu durerile pe care le au,cu bube pe maini,arsuri pe fata,pe corp,fisuri de coaste,pentru ce?Ca sa traiesc eu.Ca sa am.Unde sta,ce manca,cu ce sa ma incalzesc,cu ce sa ma imbrac si incalt.Ei sunt cei care vor zice mereu:”Ia bluza asta de pe mine si poart-o.Nu am nevoie de ea.” si vor ramane goi in frig sa am haine pe mine.Ei sunt cei care vor zice:”Ia tu ultimul nurofen de durere.Pe mine nu ma mai doare nimic.” , vor schita un zambet increzator si imi vor da pastila,iar ei nu vor dormi de durere.Ei sunt cei pentru care vars lacrimi,desi ei nu vor sa plang.Ei nu-si plang conditia,nici soarta,nici viata si cand o fac,vin eu si ii impac.Vin eu cu glumele mele si ii fac sa rada.Vin eu si ii imbratisez,ii linistesc si le sadesc in suflet speranta ca va fi mai bine.Eu sunt cea cu care vorbesc ei la orice necaz,orice probleme cotidiana si ii fac sa rada,sa mearga la culcare cu speranta ca viitorul va fi mai bun.

Nu mint.Nu ii mint.Voi face eu sa fie mai bun,pentru toti.Pentru ca sa oferi zambete e mai pretios decat argintul…

Ei nu te vor stii niciodata.

Priveste pe geam cand stelele mor sub atingerea diminetii si soarbe-ti lacrimile in interior.Nu simti durere,nici mila,nici jale.Fii chill,fii calma,fii increzatoare.Trage-ti nasul si zambeste.Zambeste inainte.

La dracu!Totul e un carnaval.Nimeni nu e cine e cu adevarat.Atatea masti colorate.Tot ce vezi e fals.Cand ai gasit ultima oara ceva adevarat?

Cand degetele dintre degetele tale erau calde si se plangeau de gheata din ale tale?Iti mai aduci aminte cand te-ai simtit ultima oara iubita?Cand ai simtit ca inima sta sa-ti aiasa din piept?Cand ai simtit ca plutesti pe un nor si nu ai nicio grija pe cap?

Cand ai uitat cine esti in bratele cuiva?

Cand ai uitat de unde vii si ai ras fara bariere?

Cand ai uitat ce sange-ti curge prin vene si ai ras cu lumea de parca erati in vreo fericire continua?

Ei nu vor stii cine esti cu adevarat.Au doar franturi din tine.Bucati stralucitoare de suflet,dar sufletul intreg e acum pe cale sa fie dat altcuiva.Caut un om.Un om adevarat.Arata-mi ca tu esti acela si ma voi opri la tine.Pentru totdeauna.O iubire pentru o moarte cat mai indepartata.

Priveste-mi degetele vinete ca tot iti place movul.Ia-le in mana ta si incalzeste-le.Saruta-ma sub fulgii de nea…Priveste-ma sub brazii de cetina verde.Ia-ma de mana si du-ma departe de oameni.Acolo unde iti pot asculta bataile inimii sub zgomote de stele cazatoare,sub lumini de aurora boreala,sub zambete de soare…Du-ma,ia-ma,fa-ma,sa simt…sa te simt…sa ma simt…ca sub prima atingere ingereasca…

They will never know…What we have is so special I wouldn’t say it to anyone…Shhh,what we feel is our secret…

Doare,orice doare,orice m-ar durea,indur si tac,inghit ochii,numar pana la 3,respir adanc,ii deschid si mai fac un pas.Si inca unul pana mersul devine un reflex,pana sa exist nu mai doare.Si iubesc,si imi pasa,si-mi fac griji,si ofer maini intinse,si iau suflete in brate,si mangai si plang si traiesc ca si cum nu m-ar durea nimic.Ca si cum indiferenta,raceala,singuratatea si dezamagirea din tot trecutul nu ar durea,nu ar exista.Ca si cum plangand pe melodiile Lanei,invatand despre viata cu Jessie,plangand dupa M si A,nu m-a durut nimic,nu am stiut ca e ceva in neregula.Ca si cum trecutul nu ar exista.Chiar nu exista.Sunt un om nou.Cu un strat de piele,de trup mai subtire pe un suflet plapand,dar al dracu de hotarata sa ajung undeva,cineva,cu cineva special.Hotarata sa nu mai sufar,sa nu-mi mai dau bucati de suflet primului venit cu vorbe inselatoare si buze incantatoare.

Nu mai accept minciuni.Nu mai caut iluzii.

Ma iubesti?Lasa-ma sa-ti ascult inima cu urechea stanga sa vad ea ce zice…

Scoate-ti sufletul in pumn si arata-mi-l!

Vreau sa pun mana pe sentiment!

One thought on “Brand new day…”

  1. Lasă viața să curgă. Fă slalom printre gânduri. Vei găsi acel suflet, dar nu se va arăta în palme, așa cum ți-ai dori, ci va trebui să cauți singură a-l vedea, a-l descoperi și, poate, a-l cuceri! Sufletele frumoase au teamă să se arate direct, se pitesc în carapace, să nu poată fi lovite, căci au o mare sensibilitate. Caută, scrutează bine în jurul tău, el este acolo, trebuie doar să-l vezi!

Leave a Reply

