Inevitabil!


Cu unii oameni nu poti vorbi nimic.Le ceri un sfat si te acuza de chestii de care chiar nu te faci vinovat.Cand le explici situatia cu calm tot ei se simt raniti,o iau cu santaj emotional,lacrimi,trantit usi,reprosuri si amenintari.De la o vreme nu-mi mai pasa.Supara-te!Nu ar fi prima oara si nici ultima cand abandonezi o discutie cu vorbe murdare pentru ca nu intelegi modul meu de a privi lucrurile.Traim intr-o lume murdara,cu oameni cu idei tampite,idie preconcepute,traditionalism care taie aripile ideilor noi.

Ca sa faci acel om fericit doar munca fizica s-ar pune.Bullshit!Cine a zis ca a sta la cratita si a turna la copii ar fi scopul vietii si menirea femeii?Ce prostie!Deci munca intelectuala,incercarea de a-mi depasi conditia nu conteaza?E ok,e perfect daca as sta toata ziua sa deretic prin casa,sa fac lucruri inutile pentru ca in 24 ore e la fel?Da?Am mai facut asta ca o tampita si nu ai observat!Acum zici ca ai fi multumita daca ai vedea ca fac x,y,z.Sa fim seriosi!Cand fac astea esti prea obosita sa schitezi un zambet si sa arati ca ai observat.Cand dai cuiva un deget,iti ia toata mana pentru ca nu se poate satura si e vesnic nemultumit.Nu mai bine nu-i dai niciun deget?

Orice discutie degenereaza,deci ne retragem fiecare in chilia ei si injuram in sine.Mai zici ca ma iubesti.Uneori am impresia ca urasti tot ce tine de mine,de personalitatea mea,de pasiunea mea,incapatanarea si calmul meu si totusi,eu sunt proasta care te ridica atunci cand cazi.Eu,de fiecare data.Imi calc pe inima,pe imensul orgoliu,pe rani si uit de mine incercand sa-ti repar tie sufletul,demnitatea,creierul,starea de spirit.

Se pare ca unele eforturi sunt inutile.Pe cine ajut,se ridica si pleaca.Nu ma mai recunoaste.Ce stupid.Sa investesti suflet in orice om,sa-i fi alaturi si sa te lase cand ajunge sus,uita cine l-a ajutat.Probabil ca asta e in caracterul unor oameni,sugatori de sprijin moral si abandonatori,nerecunoscatori.

Bine,fie!

De aici incolo o sa fiu acolo sa sterg lacrimi,sa bandajez rani,sa am grija doar de oamenii care merita,care chiar ma plac si care tin la mine.Restul nu mai conteaza.Asta,asa pentru ca chiar aveam 3 zile consecutive bune.Trebuia sa stiu ca o sa se intample ceva sa-mi stric optimismul.Inevitabil!Dupa o pastila de bucurie,3 cani de ceai de fiere!

Ma retrag in scris cursuri.Trec eu si peste asta si oricate ar veni,desi nu stiu cat suflet o sa-mi ramana la final.Probabil ca voi fi o scorpie insensibila,dar impacata cu propriul eu.Macar voi fi linistita.

 

2 thoughts on “Inevitabil!”

Leave a Reply

