Multumesc!


Multumesc tie ca existi,si tie,si tie,si tie si tuturor oamenilor buni si inteligenti,cu suflet imens pe care ii stiu.

Multumesc oamenilor din autobuz care iti fac biletul zambind cand nu ajungi la compostor.

Multumesc celor care iti zambesc cand urci in fuga in tramvai.

Multumesc celor care iti explica orice ai intreba fara sa se enerveze.

Multumesc celor care stiu sa spuna “multumesc”,”o zi buna”,”buna dimineata”,”noapte buna”,”o zi superba”.

Multumesc celor care mai cred ca exista oameni buni si sentimente luminoase,celor care mai cauta un loc in care sa se afirme si sa fie fericiti.

Multumesc celor care nu m-au acceptat in mijlocul lor la o vreme si celor care m-au acceptat si chiar iubit asa cum sunt.

Multumesc tuturor criticilor,celor care mi-au zis “nici dracu n-o sa te placa asa” si celor care au zis “as vrea sa fiu acolo cand ai probleme”,celor care au zis “adio” si celor cu “buna”,celor care mi-au raspuns la intrebarea “unde e statia de x tramvai?” pusa mamei la telefon si celor care m-au pipait in autobuz sau m-au calcat pe picioare.Din toate am invatat ceva.Am descoperit de ce oameni vreau sa ma inconjor,cati oameni minunati exista si cati oameni ingrozitori.Cata intoleranta si rautate atata bunavointa si bunatate neprefacuta.

Multumesc celor 2 oameni care ma asteapta de 5 ani jumate cu mancarea calda in loc sa manance fara mine.Multumesc celor care ma suna sa-i ajut la teme si celor care isi amintesc sa ma sune de ziua mea.Celor care ma vad asa cum sunt si celor care ma plac pentru tot ceea ce sunt,nu pentru parti.

Multumesc celui care a pus pe tava de la taierea turtii stiloul pentru ca si acum am o pasiune pentru el si voi scrie toata viata cu el,desi mereu altul pentru ca e greu sa gasesti ceva de calitate.Multumesc cui mi-a pus pixul in mana si a avut rabdare sa ma invete sa scriu.Multumesc celei care si-a spart un dinte ducandu-ma in brate pe o ulita acoperita de gheata lucioasa.Multumesc celor care ma leganau in nopti lungi si nu se enervau cand le ziceam vazandu-i ca au adormit “nu ma mai legeni?”.

Multumesc celor care mi-au spus ca-s proasta,asta m-a ambitionat sa invat mereu mai mult si procesul e continuu.Cu temeri sau sechele pe creier,acum multumesc.Probabil ca fara amintiri dureroase nu as incerca sa ma ridic mereu mai sus decat ceilalti.Multumesc celor care mi-au spus ca-s urata.Pe zi ce trece devin mai frumoasa.Probabil ca sufletul incepe sa-mi iasa prin piele.Nu-s genul sa rasar in multime,dar cine ma place ma place cu adevarat.

Multumesc vietii ca nu mi-a oferit prea multe lucruri,asa apreciez fiecare lucru care-mi apare in drum mai mult decat o fac altii.E fascinant sa faci ceva cu mana ta si sa-l folosesti.Ca cresti o rosie sau sculptezi o figurina,e produsul muncii si imaginatiei tale.Lucrurile astea sunt amintiri cu existenta materiala si valoare sentimentala.Lucruri pe care le pastrezi sa ai ce arata nepotilor.Lucruri pentru care ti se umplu ochii de lacrimi cand le vezi si-ti amintesti cu ce ocazie le-ai facut sau primit.Cele mai valoroase lucruri au valoare sentimentala.

As pastra intr-o cutie de sticla primul sarut,prima strangere de degete,prima litera,primul “mama”,primul mers pe bicicleta,primele lacrimi de durere sau frica,prima clipa de fericire,primul zambet indragostit,primul cuvant cald,prima incurajare primita sau oferita,toate lucrurile de care-mi amintesc cu drag.

Multumesc tuturor incercarilor care mi-au smuls lacrimi,tuturor dezamagirilor si loviturilor,in ego,in mandrie,in curaj,in inima,in demnitate.Toate loviturile m-au facut mai puternica peste noapte.Incercand sa devin un om mai bun,mai simtitor,mai sensibil,mai bland,mai iubitor,mai inteligent decat ieri,ma schimb in fiecare clipa cate putin.

Cea mai buna motivatie:schimba-te,evolueaza din cocon in fluture,pentru tine!Zboara cat de sus poti indiferent ca-ti arzi aripile,cel putin nu ai trait mediocru,in praf.

Fii bun cu ceilalti pentru tine!

Ofera intelegere,ajutor,o vorba buna,un zambet,o lacrima de fericire,o mana intinsa,o imbratisare pentru a simti caldura altui suflet.Pentru a oferi bucurie unui suflet mai chinuit decat tine.Pentru a fi cel care a oferit o clipa de fericire.Pentru a fi iubit inapoi candva,de cineva,de undeva karma te va rasplati.

Multumesc celor pe care ii pot suna mereu sa-i intreb ceva!Celor cu care vorbesc cand pierd masina,celor care ma asculta,care imi destainuie lucruri,care merg o statie cu mine doar sa vorbim mai mult,celor care ma insotesc si care ma cheama cu ei oriunde,celor care-si amintesc de mine,care ma cauta,care isi amintesc sa-mi zica “hei,ce mai faci?cum merge viata sentimentala?” cand stiu ca aia-i cea mai mare buba si cea mai importanta.Lasa banii,lipsurile,o sa le depasesti candva.O sa faci asta singura.E ambitia ta.Sa ai lucrurile tale,locul tau in lume,in univers,numele tau,pozitia ta “fata lu’ x,iubita lu’ y,nepoata lu’ z,vecina lu’ a,prietena/amica lu’ b,angajata lu’ c,verisoara lu’ d,ajutorul de nadejde al lu’ e,cea care ti-a dat locul in autobuz,cea care ti-a luat esarfa de pe jos,cea care ti-a dat un pix cand ramasesei fara si nu cunosteai studentii din jur,cea care …..”

Multumesc celor care exista in viata mea!

Multumesc poeziei ca-mi alina sufletul si ca-mi aduce aminte ca mai exista romantism si speranta-n lume,in oameni!

Multumesc muzicii pentru ca ma relaxeaza,ma face sa visez,sa cant,sa dansez,ma vindeca,imi tine companie in noptile lungi si reci,in zilele albe si goale.

Multumesc tie,si tie,si tie si tie…..De ce?Pentru ca m-ai facut sa fiu ceea ce sunt!Pentru ca m-ai schimbat in ce voiam sa fiu!Pentru ca imi sparg oul cadru in fiecare zi mai mult!

One thought on “Multumesc!”

Leave a Reply

