Iarta-ma


Iarta-ma pentru tot!

Iarta-ma pentru clipele cand ti-am zis “pleaca!vreau sa fiu singura sa ma gandesc ce am de facut.”

Iarta-ma pentru cand ti-am facut semn sa ma lasi sa vorbesc la telefon si ai venit si ai uscat parul din care curgea apa pe spatele meu.Iarta-ma pentru ca mi-ai purtat de grija atatia ani si inca ma intrebi inainte sa plec “ti-ai luat abonamentul?mancarea?ai bani?”,pentru ca ma duci pana la poarta si ma petreci cu privirea chiar si-n cele mai geroase ierni,pentru ca imi dai umbrela ta si pentru ca ma astepti cu mancare calda cand ajungi prima acasa si pentru ca imi faci cate-o mica surpriza cand vin din oras in weekend,e lucru mare daca dorul de mine te-a facut sa-mi faci clatite sau negrese.

Iarta-ma pentru cand nu te-am lasat sa-mi povestesti tot ca sa-ti spun eu ce mi s-a mai intamplat azi.Iarta-ma pentru cate mi-ai zis sa fac si am uitat si pentru ca azi ti-am facut ceai in loc de ness pentru ca eram prea pierduta in gandurile mele.Iarta-ma pentru fiecare fata trista pe care o vezi dupa fiecare frangere de inima.Iarta-ma pentru cand am clacat si am inceput sa plang si sa te strang in brate cautand alinare si ai ramas uimita de purtarea mea.

Iarta-ma pentru cand ti-am spus ca nu vad,nu cred,nu simt ca ma iubesti si pentru cand am vrut sa fug departe,departe de tot.Iarta-ma pentru neincredere si nesiguranta,pentru teama,pentru reprosuri si vorbe acide,pentru pase proaste ce durau cateva luni,pentru indiferenta si pentru uitatul in gol cand vorbeai cu mine.

Iarta-ma pentru cand te-am mintit sa-ti fie mai bine.Iarta-ma pentru gandurile ascunse si pentur cand am decis ca nu mai vreau sa ma cunosti 100%.Iarta-ma pentru ca vreau sa plec si o sa plec.Iarta-ma pentru tot ce ti-am zis si facut si o sa-ti mai fac.Iarta-ma pentru ca ma gandesc la fericirea mea si la ce-mi face placere sa fac.Iarta-ma pentru ca ma schimb pe zi ce trece si uneori nu mai apuci sa ma asculti cat sa ma recunosti sub o noua fata fericita.Iarta-ma pentru ca nu sunt mereu buna si pentru ca nu stiu cum sa te sprijin de fiecare data cand tu si tata pareti doi straini care se cearta atat de des ca nu mai stiti cum sa traiti impreuna.Iarta-ma pentru ca sunt trista pentru ale mele cand ai nevoie sa vi acasa la un om vesel care sa-ti insenineze ziua.IArta-ma pentru ca nu sunt fiica perfecta si pentru ca o sa te dezamagesc rau de tot intr-o zi.Inca nu stiu cu ce dar o sa o fac.Ma tem.Intr-o zi nici eu nu o sa ma recunosc si o sa plec undeva departe sa ma caut.Nu ma potrivesc nicaieri,gandesc mult prea mult.Nu pot doar sa traiesc momentul,trebuie sa-l disec,sa-l analizez,sa ma gandesc la ziua de maine si cea de ieri uitand ce sa fac azi.Iarta-ma pentru ca nu incerc mai des sa fiu mai buna.Iarta-ma pentru ca citesc in timpul meu liber cand tu ai vrea sa vorbim mai mult despre aceleasi vechi probleme sau vise.Iarta-ma pentru ca imi pierd mintile dupa vreun baiat si nu te mai aud cand imi vorbesti si pentru ca citesc cand imi spui ce mai avem de facut.Te aud,vorbeste inainte!

Iarta-ma pentru ca nu sunt de acord cu tine mereu si pentru cand ma enervez,zic ceva sarcastic,explodez pe interior sa nu te ranesc,trantesc usa si plec.Iarta-ma pentru ca exist si iti complic existenta,pentru ca muncesti pentru mine si pentru cate ai facut pentru mine,sa-mi fie mie bine.Iarta-ma pentru ca te urasc fals cand ne certam si pentru momentele jenante cand ne evitam prin casa sau prin curte,de fapt cand nu stim cum sa ne impacam.

Si tu,iarta-ma pentru tot ce ti-am zis si cate o sa-ti mai zic.Azi cineva mi-a zis ca fata mea e de fata inocenta.Am zambit.Pentru unii inger,doar eu stiu cum e sa fi demon. Pot fi si demon.Oameni suntem.Nascuti suntem sa fim duali: cand buni,cand rai.

Pentru alt “tu:iarta-ma pentru toate sansele pe care le-ai irosit,pentru tot timpul pierdut,pentru fiecare sentiment pe care mi l-ai ars.Iarta-ma pentru ca te-am iubit si am suferit cand ne certam,pentru fiecare lacrima si fiecare gheara care imi tinea respiratia si credeam ca o sa mor fara tine.Iarta-ma pentru ca mi-a trecut.

Iarta-ma pentru ca te-am facut sa ma iubesti,nu e vina mea.Nu am facut niciodata nimic sa te indragostesti.Cand esti bun cu mine,sunt si eu cu tine.E simplu.

Prezentul e relativ.Trecutul nu mai exista!

Iarta-ma pentru fiecare clipa de tacere si pentru fiecare “nu stiu ce sa-ti zic“.Iarta-ma pentru ca nu stiu sa te tin langa mine si nu te pot convinge de sentimentele mele.

Iarta-ma pentru ca te iubesc!

Iarta-ma pentru tot ce am facut si ce o sa fac si iubeste-ma asa cum sunt,asa cum o fac si alti oameni din viata mea.

2 thoughts on “Iarta-ma”

Leave a Reply

